Khamis, 22 November 2012

Home » , , » Aku Mahu Terbang | Part 2

Aku Mahu Terbang | Part 2





Sambungan dari Aku Mahu Terbang | Part 1.....

Perasaan menebal aku ingin bawa diri makin lama makin menipis. Tambah-tambah bila tahu yang jarak wilayah yang ingin aku pergi jauh dari wilayah di mana sahabat aku menetap.

Tak kan aku mahu minta dia turun di mana keberadaan aku ketika itukan. Sebab setahu aku jadual hariannya sangat padat, dan terlalu padat..! 

Dan tak kan aku nak minta pihak agensi penuhi permintaan aku ni.

Adehh…memang hilang semangat tahu fikir hal ini..! Tapi aku masih mahu menabung untuk ke sana. Cuma mungkin bergerak sendiri. Tidak bersama mana-mana agensi.

Sebab dengan cara ini sajalah yang boleh buat aku bebas bergerak bila di sanakan. 

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii……..!!!!!!!!

Haaa…Kalian nampak tak betapa panjangnya tapi tu…!

Kalau pergi sendiri, siapa pula nak bawak aku berjalan-jalan sekitar bandaraya itu nanti..! dah sah-sahlah aku tak tahu jalan. Silap hari bulan boleh sesat..! tak kan pergi semata-mata nak mengeratkan lagi silaturahim je kan..!

Haissshh..Fening-fening..! kalian boleh rasa tak kebuntuan aku ni..?

Jadi sekarang ni, perasaan menebal telah pun menipis, semangat yang membuak-buak mulai kering. Tapi aku tetap akan terus menabung. Mana tahu kalau ada rezeki nak ke sana nantikan..!

Kalian nak ikut tak..?

Lokasinya haruslah dirahsiakan dulu..! Yang penting, jom kita sama-sama menabung…!!!


Kata Hati : Siapa pun kalian yang singgah ke sini, kamu tetap sahabat Nur…!
.

28 ulasan:

Mrs Velentine berkata...

nak hadiah jer dr tempat tue ..hahaha

Deqla manjew berkata...

ke mana tu nur? mcm best je...hihi...betul tu x best la bercuti sorg2...kalo ada apa2 nnti ssh pulak..

nanieybarnieylurviey berkata...

rahsia yg akan menjadi tanda tanye..
yeahhh jom menabung.. Insha Allah ada rezeki sampai la Nur ke tempat yg nk dituju tu.. :)

p/s: menanti2 entri psl shaklee. :)

Wardatul Jannah berkata...

Assalamualaykum.
rasa mcm jauh pula tmpat yg ukhti nur nk pegi tu..
kt mana ya? heee :D
moga2 Allah prmudhkan urusan ukhti nur utk ke sana ya!!

:)
insyaAllah.

AyueJean berkata...

Tertanya-tanya.....
manalah Cik Nur nak pegi......
Hehehheheh.... Ikut boleh?? =P

Herman Bagus berkata...

selamat sore Nur :)

Jna marcello berkata...

HAA JOM..NA IKUT SINCE NA DA START MENABUNG HIHHI NICE ENTRY ;)

syiela berkata...

menabung dan sama sama kita terbang ^_^

9n0L4 berkata...

cik nur nk gi mane? membawa hati ke ni. uhuhuhu.

Puan Siti berkata...

menabung untuk ape tu?? melayang ke mana? :P

Dayana Bahar berkata...

tersirat sungguh.. still menjadi persoalan.. KEMANAKAH NUR INGIN TERBANG??

jaakechik berkata...

kota kinabalu...

Encik H berkata...

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii……..!!!!!!!!

Tapi apa?? (dialog biasa dalam cerita melayu..hehehe)

Khairul Zamri berkata...

Salam perkenalan :)

Jom join Give Away dot my. 10 domain bakal di hadiahkan percuma. Easy n simple saje

http://www.khairul-zamri.com/2012/11/give-away-dot-my.html

Mieya Atiera berkata...

Mieya tak dapat nak ikut. Minta maaf. Esok Mieya dah nak berangkat, entri auto-publish saja entri yang dapat Mieya sajikan :)

dya bunga berkata...

cik nur nk pergi mana?dya nk ikut juga..

Anak Pak Muin berkata...

nak pegi jepun korea....angan2 je la~ hmm

Cik Aini berkata...

Betul!
menabung tu penting
andai kata xde rezeki ke sana pun,Nur masih bleh ke tmp lain kan..maklum lah duit tabungan dh cukup.hehehe
eh tabungan?cam slang indon plak.muahahaha

Chic Na berkata...

errr ok. cikna pun dah pening. hihi.. harap nur cepat dpt pergi ke tempat tu. ;)

Miss BaNu berkata...

sahabat selamanya..

IntaNBerliaN berkata...

kata2 last tu bagus... yg pnting kita sama2 menabung.. :-)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

nk itottttt...tp cmna nk ikut klu xgtau mn lokasinya hikss

lelamaisara berkata...

siap nak menabung agi tu..nak kemane kah itu...

Cendol berkata...

nak nak ikot cik nur terbang juagk!!

etuza berkata...

hai cik Nur bijaknya cik nur nak bawa kita menabung, amalan yg baik kena ambil kecik2 lama jadi banyak ya...baru boleh ke mana nak...pergi

aku HaniAsyira berkata...

ala nak pegi mana cik nur

wan nurul hezrina berkata...

mcm burung ada sayap senang terbang kemana mana=)

QasehnyaRania berkata...

dah pi belum?
menabung wajib dilakukan ;D
in shaa ALLAH senang hari mendatang kan ;D