Rabu, 14 November 2012

Home » » Wordless Wednesday #32

Wordless Wednesday #32





Baju di atas ialah baju aku ketika masih bayi dulu. 
Masih tersimpan rapi dan ianya masih elok.
Baju ini satu-satunya kenangan yang tinggal.

Nanti bila dah kawin nanti, kalau dah ada anak, bolehlah bagi pakaikan..!
Tapi dah ada yang rasmi dulu....
Nak tengok...?


=

*

=

*

=

*

=

*

=

*

=

*

=

*

=


Taraaaa.....!!!!



Bulat rasmi dulu...Hahahaha...!
Tengok muka bulat..sah muka bengangkan...!



Kata Hati : 
Sudah tanam azam bagi tahun 1434H..?
Kalau belum cepat ya...tinggal beberapa jam saja lagi..!
.

41 ulasan:

Mieya Atiera berkata...

haha. comel je bulat. Mesti dlm hati tu kutuk2 apa lah tuan aku buat ni

deqjamucuxx berkata...

comeinya bolat ! hihi

Mrs Velentine berkata...

lorh bulat dh rasmi..cantik baju tue

Ctie Anis Nisa berkata...

hahaha..muka bulat mcm tak rela je nur..hihihi.. :p

Encik H berkata...

wahhh..kiut la bulat..patut kena ikat reben kat kepala dia..hehehe

AyueJean berkata...

Hahhahahah...
Kesian bulat kena buli... =D

Si Matatajam berkata...

Comelnya Bulat pakai baju..hi hi...cantik baju tu Nur..

Arina Shamsul berkata...

hahahahahahahhahahahahahahahahaha..
berderai ketawa akak dik.tidak dapat dibendung lagi.


laju2 kak scroll bawah dengan harapan nak tengok baby comel yang rasmi sekalinya si bulat dah..hahaha.

Nyue berkata...

alala...cutenya....dah pakai kat kucing cnmr nk pakaikan kat anak..huhuhu

Rohani Hashim berkata...

olooo beshnya ada lagi baju dulu dulu tuh. seronoknya...kenangan tuh.simpan nnti bg kat anak pulak ;)

Deqla manjew berkata...

hahaha.. tergelak deqla bac entri nur ni...ni pun dok menyengeh lagi..hikhik..comelnye bulat...bgsnye simpan lagi khazanah lama...cantik lagi baju tu..

Deqla manjew berkata...

paling x tahan tgk bulat dgn muka bengangnya...hahaha

Eiqa Almond berkata...

hahaa suka entry niee.!!! :D
Bulat mesti bengang x pasal2x dia kena jadi model..

dya bunga berkata...

hahaha..nmpak sgt muka dia bengang..haha

izan mama mia berkata...

hihihi...comel baju nur...saya dah xder ..dah bakar semuanya kkot....err bualat marah sbb hlg macho dia pakai gaun..muhahahhahaa

lelamaisara berkata...

hahahha..dah ade yg rasmi upenye...hihi...allolo..muke tak puas ati kucing tu Nur.....

IntaNBerliaN berkata...

hehehheh comel pulak bulat pakai baju tu.. hihi

boni kacak berkata...

hahahahahaaha..comelnya dia...hehehehe

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

haha,yui senyum tau tgk si comel pkaia bj tu dlu sblm anak kamu..hihi.

intanfirdaus247 berkata...

Salam singgah di blog Nur..saya follow..:) heheh..masih tersimpan rapi baju n? wahhh..tp alamak si Bulat dah pakai? Hehehe..so cute lah!

Cinta Misteri berkata...

Sabo je lah!

Cinta Misteri berkata...

Dalam hati bolat: jgn harap nk bg kt ank dia, aku nk pkai baju ni hari2

Miahahaha

teha berkata...

hahaha ! cian kucing tuu !

Jna marcello berkata...

haa kan senang xdpt bagi anak bg meow 1st ;D

Chic Na berkata...

wahh elok lagi baju tu. huhu.. awal2 lg bulat dh rasmi. bulat tu jantan ke betina nur? hihihi..

QasehnyaRania berkata...

hihi..sabaq je lah
nasib ko la bulat

aku HaniAsyira berkata...

erkkkkkk.... nape bulat pakai... bagusnya cik nur bagus je jaga baju

fizafantagirO berkata...

Bagusnyaa, ada lg baju Nur masa bby eh ..hihi kene simpan leklok tu..sentimental value :)

Herman Bagus berkata...

wah bajunya kok buat kucingnya? hehe

jaakechik berkata...

wahh masih elok lagi baju tu... rare! bagus nya mak cik nur jaga... jaa pon nak simpan gak laa selai dua bju fikri utk dia tgk besar2 esok..

jaakechik berkata...

p/s : sambungan durian crepe tu tunggu esok yer...hihi..

Karukord Jagau's berkata...

hahahha mesti kucing ko tu dalam hati kata huh...menyampah..! hahahhaaa

etuza berkata...

hahahaha..alamak cik nur, betul2 dipakaikan ke ...tergelak hari ini tau...

Solehah Shamsuddin berkata...

kikiki ni keje spe la ni.haha comel :)

Cik Aini berkata...

kahkahkah
bulat2..sabo jelah ko bulat oii
dpt plak tuan cenggini kan..apalah nasib ko kan bulat.hahahaha

Puan Siti berkata...

ish3..bulat tu ckap ''nati aku pkaikan baju bulu2 mcm kulit aku kt kau baru kau tau'' hik3....bengang je tgok muka comel tuh....

Miss BaNu berkata...

comel..hehe dulu2 pun ada buat gini gak..bagi kucing pkai bju masa kecik2 hehe

kinara kinatara berkata...

teringat mase kecik2 dulu..baju cam nyh lah banyak dalam almari..huhu..comel je..:)

9n0L4 berkata...

haha. kesian bulat kene dera. jahat la cik nur ni. ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

haha bulat rasmi baju tu..nampak cute jer

wan nurul hezrina berkata...

hahaha kelakar..sesuai bju2 tok si montel2..