Rabu, 21 November 2012

Home » , , , , » Harus Terpisah By Cakra Khan | Lirik

Harus Terpisah By Cakra Khan | Lirik




Harus Terpisah By Cakra Khan


Sendiri sendiri ku diam, diam dan merenung
Merenungkan jalan yang kan membawaku pergi
Pergi tuk menjauh, menjauh darimu
Darimu yang mulai berhenti, berhenti mencoba
Mencoba bertahan, bertahan untuk terus bersamaku

Ku berlari, kau terdiam, ku menangis, kau tersenyum
Ku berduka, kau bahagia, ku pergi, kau kembali
Ku mencoba meraih mimpi, kau coba tuk hentikan mimpi
Memang kita takkan menyatu

Bayangkan bayangkan ku hilang, hilang tak kembali
Kembali untuk mempertanyakan lagi cinta
Cintamu yang mungkin, mungkin tak berarti
Berarti untukku rindukan

Ku berlari, kau terdiam, ku menangis, kau tersenyum
Ku berduka, kau bahagia, ku pergi, kau kembali
Ku mencoba meraih mimpi, kau coba tuk hentikan mimpi
Memang kita takkan menyatu

Kini harusnya kita coba saling melupakan
Lupakan kita pernah bersama

Ku berlari, kau terdiam, ku menangis, kau tersenyum
Ku berduka, kau bahagia, ku pergi, kau kembali
Ku mencoba meraih mimpi, kau coba tuk hentikan mimpi
Memang kita takkan menyatu


Luahan Hati : Di saat ku menangis tapi kamu tersenyum. Di saatku berduka malah kamu bahagia. Memang kita tak akan menyatu....Aku pasrah...!

Kata Hati : Mencari kekuatan.......!

.

29 ulasan:

Karukord Jagau's berkata...

mak ai...lemah lembutnya laguuuuu huhuhuuu

Chic Na berkata...

dia happy2, bahagia. nur bersedih. jgn camni ok. nur kena happy2 jgk tau. :)

Si Matatajam berkata...

Sedih ja bila baca kata hati tu...Moga bahagia bakal menjelma

boni kacak berkata...

walau apapun yang sedang menimpa awak saya harap awak tabah dan sabar ye... itu semua dugaan dariNya..

LYAfrina berkata...

lagu yang mgunkaikan hati???

aku HaniAsyira berkata...

tiap2 malam lagu sedih ni cik nur.. nak nangis jugak

BERT berkata...

nur jiwang lagi ye mlm2 ni hihi

Cik Aini berkata...

mencari kekuatan..
yes! itu harussss..
bangkit kembali demi kehidupan yg perlu diteruskan..
dun worry dear..i'll always be there...beside u,anytime :)

Solehah Shamsuddin berkata...

Sungguh kejamnya dirimu membiarkan diriku sendirian.eh2 terlebih feeling lak :p

Kak Izan berkata...

Mintalah padaNya... in sya Allah.. akan di makbulkanNya.. :D

Deqla manjew berkata...

esok lusa dia pulak la menangis dan berduka... Allah bole je byr cash..huhu..sabo yer nur..deqla x penah dgr lagu ni kot..penyanyi tu adik bradik shah rukh khan ke?? :p

Mrs Velentine berkata...

x pena dengar lagu ni

Achsan MassiveBjn berkata...

kunjungan perdana sob :) sambil baca2
visit,koment n followback y dblogq :)
skalian follow blogq y ntar ak folback

#bloggerindonesia

are_lin@yu berkata...

amin..moga nur dapat kekuatan yg dicari ya..

PinkUmmi berkata...

lahai sedihnya

9n0L4 berkata...

die dh mule dahhhhhh. huhu. layannnnnnn. :)

hazwan hairy berkata...

1st time dgr..haha

Nyue berkata...

kenapa ni cik nur mood dlm kesedihan je 2,3 hr ni kenape????
hope cik nur kuat...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

sabar banyak2 nur..mmg wani xtau apa mslh nur tp hrp nur sabar banyak2...walau apa pun yg berlaku pasti ada hikmahnya

izan mama mia berkata...

xpernah dgr lagu nih

Tihara berkata...

as salam

sabar yea, moga yg terbaik buat cik nur

محمد رازيق berkata...

yerp. harus kuat.

Herman Bagus berkata...

wah suka lagu ini juga ya cik ?

Puan Siti berkata...

Alahai..luahan hati pasrah lak tuu..sabo jelaa...

Dayana Bahar berkata...

JIWANG LAGIPILIHAN LAGUNYA,,,:)))

Yana Libra berkata...

be strong cik nur! :)

IntaNBerliaN berkata...

luahan hati nur, selalu nya sedih2.. moga nur tabah yer...

Tanpa Nama berkata...

Lagu from indonesian ker?

wan nurul hezrina berkata...

kalau dalam kesedihan cepat2 kita istigfar dan membaca surah alam nashrah..insyaallah bleh kurang sikit kesedihan