Selasa, 21 Februari 2012

Home » » .:: Jom Semak Cepatt..! ::.

.:: Jom Semak Cepatt..! ::.

.




Perhatian semua..!

Dah semak tarikh tamat tempoh lesen memandu kalian..?

Kalau belum lepas ni jangan lupa semak ye. Mana tahu kalau-kalau dah sebulan lebih tamat tempohnya.


Nak semak..? Jom [ KLIK SINI ]




Tengok aku punya, laun a.k.a lambat lagi nak tamatnya. Sebab tahun lepas aku renewkan 3 tahun terus.

Tup-tup keluar dalam berita kata lesen akan tamat tempoh ikut tarikh lahir kita. Kira aku rugi 2 hari. #caiit..!! itupun berkira kaaaa…?

Pada yang dah tamat tempoh tu, esok  jangan lupa hidupkan lesen tu. Nanti tak pasal-pasal kena saman pulakan..?

Daripada bayar saman, lebih baik belanja keluarga makan-makan..ye dak..? heeee.

Okeyh teman-teman..out dulu ya..! Bandar warisan di limpahi hujan.. Sejukk..!!


# Nak menang camera NIKON tak..? [ KLIK SINI ]



Kata Hati : Hujan sangat-sangat lebat.... ^__^

.

14 ulasan:

Yana Libra berkata...

saya baru renew lesen awal bulan ni..baru tau starting this year lesen mati ikut tarikh lahir..hehe~

ecadwinkyasha berkata...

means tiap tahun nak kena renew lesen la neyh?.alahai...eca baru je renew bulan 9 thn lalu.....renew setahun.hukhukhuk

M@W@R Q@SeH berkata...

ada lesen dh bape kali renew dh tp kereta takut gak nk bawak...hehehe

YaYaNsMuM berkata...

owhh....kene check ni...

Nyue berkata...

ahahahahaah...xperlu cek kot..
nyue xder lesen pon ag...pakai lrt jer..he3

Cik Nur berkata...

Eca: xsemestinya, nak buat banyak tahun pun boleh.. :)

Mawar: jgn takut kak..sy dulu pun 2 tahun xleh memandu..lama2 berani juga.. :)

Hans berkata...

semak jgn tak semak :-)

teha berkata...

kite baru dpt , so rilek jee laa dulu.. hahahha !

dyabunga berkata...

dya tak ada lesen lagi..haha..smpai sekarang tak ada kofiden nk amik lesen..hehe

Arina Shamsul berkata...

mengkopi semula ayat cik nur
"Pada yang dah tamat tempoh tu, esok jangan lupa hidupkan lesen tu. Nanti tak pasal-pasal kena saman pulakan..?"




saya tak berani lah nak HIDUPkan lesen tu cik nur,takut dia kuat makan pulak,tak pasal2 kita pulak jadi pembantu dia..yalah dah nama pun hidupkan?mesti nak makan minum pakai segala.tak pasal2 jadi beban lak..mauahaha..

kalau takat renew tu berani lah saya..hahaha.

joke ye cik nur..saya dulu angan2 nak jadi lowyer tapi tak kesampaian,jadi loyar buruk dah la kan?ahahak..

^_^ Zaza Nur Iman berkata...

hehe..zaza baru nak ambik lesen :)

yuyune berkata...

ohh yeke. nak kne semak nehhh :D

Mak Usu berkata...

yeke cik nur? Mak Usu baru tau ni.. nak check la nnti..

Masz Sidek berkata...

sy bulan 6 nanti baru renew...