Ahad, 26 Februari 2012

Home » » .:: Nasi Lemak ::.

.:: Nasi Lemak ::.

.



Sepatutnya di postkan pagi tadi. Tapi disebabkan tak sempat nak mengudarakan diri. Tunda ke malam. ^___^.

Sarapan pagi tadi. Pagi tadi mak masak nasi lemak. Memang terangkat..! Masakan mak kita semua, memang tak boleh lawan masakan orang lain. Betul tak..?

Jadi, apa lagi..? Jemput makan semua... ^______^



Kata Hati : Pagi tadi bawa pelajar Pratikal melawat ke kilang perabot.

.

27 ulasan:

Lady Milo berkata...

terliur tengok...
nasi lemak kat kedai, tak de rasa lemak langsung. macam nasi biasa.

Aine Ainun berkata...

betul....
setuju..

shping perabot x? ehehee

aku HaniAsyira berkata...

baru jer makan petang td..

Cik Nur berkata...

LM, biasa la...buat sendiri lagi puas... :)

Cik Nur berkata...

Aine Ainun, tak..tgk2 je..hihihi

Cik Nur berkata...

HaniAsyira, sekarang nasi lemak boleh makn bila2 masa kan..

Arina Shamsul berkata...

emmm..slurppp..meleleh2 sampai bahu liur saya tengok nasi lemak cik nur ni,lapar....hihihi..

Yana Libra berkata...

masakan mak mmg yang terbaik~~

Cik Nur berkata...

Arina, ni mak sy yg masakan..hihih :)

whitecappuccino berkata...

Sedapnya! memang mak buat sedap! akak (mama anak2) buat pun sodap hahaha( perasan! tapi anak yg cakap mama masak sedappp!)

aReLaN berkata...

nampak sedap tapi tak terliur la sebab baru je lepas makan nasi bryani.hehehe

Cik Nur berkata...

whitecappucino, tentulah sedap..kalau ank2 suka..msti sedap...

Arelan, dah kenyang tgk ayam panggang pun buat dekk je..hihih

emmayuzaima berkata...

betul betul. ema setuju. masakan ibu masakn terbaik di dunia ;)

Cik Aini Lavender's berkata...

ermm..
jeles ai dgn cik nur..asyik post mkanan mak dia masak je..terliur lah =p

mmg x di nafikan mknan apa pun kalo mak kita masak mesti sedap.kdg2 just msak ns goreng dgn bwg je kan :)

^_^ Zaza Nur Iman berkata...

alo...tgh lapo ni..tgk nasi lemak tliur pulak...tp mls nak kedapur.huhu

Cik Nur berkata...

Cik Aini, betul tu..kita tiru sebijik2 resepi mak pun, tapi rasa belum tentu sama..

Zaza, diet yee.. :)

dyabunga berkata...

hari ini pun dya mkn nasi lemak tp ayh n mama dya yg masak..sedap sgt..:D

shameel Iskandar berkata...

bestnya nasi lemak. slalu sy bersarapn dgn nasi lemak, tapi nasi kerabu & dagang ttp no 1

Cik Nur berkata...

Dya, apa yg di masak dari air tgn org tua kita,. mmg sedap..:)

Shameel, cik nur pun suka nasi dagang.. :)

mimi mimo mimo berkata...

hadoi hadoi!!! pagi2 buta singgah sini truih menyanyi ayu perut ini! sodapnyaaaa

yana halim berkata...

kalau mak yang masak, baling2 je ke, tak cukup bahan ke.....semua sedaplah!
huwaaaa......rindu gulai tempoyak mak....

Nyue berkata...

terliur tgkkk....biarpon ysmlm.huhuhu...sedapp nyerrr..
mak aihhh....pagi2 jer tgk mknan....tgk mkn pagii jerr

M@W@R Q@SeH berkata...

btul tu cik nur mskn mak mmg terbaikk...huhuu rindu nk msk msakan mak...kena blik kg le nnt ni...

Masz Sidek berkata...

sedapnye....

sy tag Nur :

http://masrinasidek.blogspot.com/2012/02/lovestory313-1st-giveaway.html

Cik Nur berkata...

Yana Halim, Alamak..! Gulai tempoyak...sedapnyaa...! tetibe rasa lapo..!

★ aIsyaH ★ berkata...

i like nasi lemak..
teringin la pulak.. :)

poohrist berkata...

wow.
jelas tergambar kesedapan disitu