Rabu, 8 Februari 2012

Home » » .:: Oh Bulan ::.

.:: Oh Bulan ::.



Sudah tidur ke? Atau masih ada yang berjaga? Siapa dah tengok bulan malam ni?

SubhanaALLAH, malam ni bulan di lihat dari Bandar warisan, sangat-sangat cantik..!

Aku, sejak di bangku sekolah lagi  memang terlalu obses dengan bulan dan kemudiannya di ikuti dengan awan. Sanggup tiap-tiap malam keluar pagar semata-mata nak usha bulan..! Kalau tak dapat tengok ikut depan umah, aku keluar ikut pintu belakang..Heee.... ^__^     

Okeyh, Kalau kalian masih berjaga sekarang ni, apa kata lepas habis baca enty ni pergi keluar kejap, tengok bulan.

Tak rugi, sebab ianya memang cantik. Takut nak keluar ye? Intai-intai ikut tingkap pun boleh. Tapi takut tak Nampak la.

Tak pun tengok je kat belog ni, aku de tangkap tadi. Tak banyak, tapi jum la layanzz…!!







Cantikkan?? Kalau tengok yang betul-betul kat luar sana, lagi cantik..! Mungkin ada yang tak dapat nak tengok, sebab di lindungi awan, tapi tak pe, insyaALLAH esok masih ada.

Apa lagi..tidur cepat..esok nak bangun awal...! hehehe...psstt..! jangan lupa tidur mimpi bulan.. V(^_^)
Jangan lupa tunggu bulan esok malam...Hee..


Kata Hati : Bulan ada satu je di bumi ni, kalau rindukan seseorang lihatlah bulan, kemudian suruh orang yang kita rindu itu lihat bulan juga..fahamm tak..! hehehe...

.

5 ulasan:

Mak Usu berkata...

oh bulan~
xdapat nak tengok Cik Nur.. Sejok..huhu...

YaYaNsMuM berkata...

Cantiknye bulan!suke ngan Bulan.. :)

::WafaIrdina:: berkata...

cantik bulan malam ini ♥

yang pasti,kita memandang bulan yang sama :)

Yana Libra berkata...

hehe..berdating dari tempat yg jauh, tapi still dapat melihat bulan yang sama~~~~ :D

dyabunga berkata...

mlm td tak dapat tgk pun..:(