Ahad, 12 Februari 2012

Home » » .:: Teman Tak Di Undang ::.

.:: Teman Tak Di Undang ::.

.



Selamat berhujung minggu semua. Apa aktiviti kalian hari ni? aku hari ni melepak dekat rumah je. Selalu sangat keluar dengan family bila hujung minggu, sampai nak mendobi pun tak sempat. 

Hari ni , bila lepak santai je kat rumah ni, barulah berkesempatan nak mendobi bagai. Cuma kereta dan moto je aku tak sempat nak mendobikan sekali, sebab hari sudah hujan....Alhamdulillah. Sejuk sikit Bandar Warisan ni.

Okeyh, kalian nampak tak gambar di awal enrty ni. Cuba teliti betul-betul. Nampak tak apa yang aku nampak? Ianya ada kena mengena dengan tajuk enrty ni. 

"TEMAN TAK DI UNDANG"

Sudah tentulah ada berkaitan dengan sesuatu yang tak di dugakan...?

Haaa....cuba tengok betul-betul. Besarkan mata sebesar mana yang boleh. Mula-mula aku nak keluarkan entry ni malam nanti. Di sebabkan aku ni jenis penakut, aku buat keputusan post siang je la..hehehe.. #mungkin ramai yang penakut macam aku kan...ke aku sorang je...ekekekeh.

Amacam..? Nampak tak...? Nampak kan...apa? kurang jelas? Meh..aku zoom kan... Jom tengok...! 

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-



IKLAN JAP EK..|^__^|Y


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-




Jelas tak? Sekarang faham kenapa aku tak nak postkan pada waktu malam? huhuhu |T__T|

Gambar ni adik aku bluetooth dekat aku hari tu. Katanya orang yang dalam gambar ni, kawan kepada kawan dia. Bila di tanya lokasi, dia sendiri pun tak pasti. Jadi aku tak dapat nak mengesahkan lokasi dalam gambar ni di mana.



Kata Hati : Lain kali nak bergambar pilih tempat terang-terang ye. n__n

.

13 ulasan:

Adila Saidi berkata...

nih kalau buat entry malam, mau tak tidur. hahaha seram sejuk :)

Fathiah Hamim berkata...

tuh orang tuh.
takda apa lah
*muka cuak*

Arina Shamsul berkata...

ayo...cik nur..dia sudah berada di belakang cik nur sekarang.toleh belakang cepat! hahaha...

Iffika | Ruslan berkata...

haihh meremangggggg .

:: Cik Nur :: berkata...

hati2..tgk2 dia de belakang anda semua..haaaaa..!!!

:: Cik Nur :: berkata...

dila, sbb tu nur buat siang2...hehehe

-gedek! berkata...

Laaa... tadi baca tajok 'Teman tak di Udang.."

haha

:: Cik Nur :: berkata...

Uncle G, ye la...teman pembaca di undang..cuma yang belakang gambar kat enrty ni je yg tak di undang..hehehe

Nurul Aisyah berkata...

uih....kat mana la tu kan...seram pulak...

shahdiana berkata...

cuak btoi..nasib jauh sikit..member kita haritu btoi-btoi kat belakang...

whitecappuccino berkata...

dia pun nak posing gak tu..kasi can la.

ecadwinkyasha berkata...

ne yang takut nak ambil gmbr malam2x :)

:: Cik Nur :: berkata...

hehehehe....jaga2 lepas ni...dia nk posing xkasi tahu dulu..hehehe