Jumaat, 24 Februari 2012

Home » » .:: Syukran YaALLAH..! ::.

.:: Syukran YaALLAH..! ::.

.



Syukur Alhamdulillah...!

Atas doa kalian semua, sekali lagi kita dapat bersua secara tidak langsung di sini. 

Walaupun keadaan masih lemah, tapi aku gagahkan juga berkerja seperti biasa dan meng'online'kan diri.

Syukran YaALLAH, Kerana Engkau telah memakbulkan doa kami semua.

Nampak tak gambar yang aku lekat pada awal entry ni. Itu hanya sebahagian sahaja. Sebenarnya banyak lagi. tapi malas nak mencari. Jadi snap yang mana ada je.

Memang dari sekolah lagi, aku hantu minyak cap kapak. Dalam kotak pensil sentiasa je ada minyak cap kapak tu. 

Sampailah sekarang. Masih setia mengunakan minyak cap kapak. Kalau kesihatan seperti semalam, Lagilah aku perlukan minyak ni. Dan baru-baru ni, aku beli sebotol lagi, dah tinggal separuh je.

Ingatkan minyak masak je yang naik harga. Minyak cap kapak pun naik harga. Botol sederhana besar tu, sebelum ni harganya Rm4.50, sekarang dah jadi Rm5.00. Haisshh..Beli jugalah..

Minyak cap kapak ni, bagi aku serba guna. Bukan setakat pening kepala je pakai minyak cap kapak. Kadang-kadang ada tumbuh jerawat pun aku sapu minyak cap kapak ni. Hahaha..hebat dakk..? #Padahal teruknya perangai..Heeee... :p

Betul..! aku tak tipu. Memang selalu aku sapu minyak cap kapak kat jerawat. Sejuk je rasa bila sapu tu. Tapi awas, jangan bagi kena mata..! Pedih tak hengatt...!!



Kata Hati : Kalau keadaan terdesak, selain minyak cap kapak pun aku boleh guna.. ^__^

.

17 ulasan:

cikpinky berkata...

sy pun slalu bwk myk cap kapak ni..heee..dlu xsuke ng bau dia..skg da leh trm dh..

ecadwinkyasha berkata...

lah...hantu minyak kapak sungguh!..sama dgn kwn eca lah..klu nak study smpai lewat mlm (terutama nak dekat exam)..letak minyak kapak jdi penyegar.muahahaha....

skrg dah sihat ke cik nur?

Yana Libra berkata...

aik? leh jadi ubat jerawat??

Arina Shamsul berkata...

ALHAMDULILLAH..cik nur,jerawat boleh hilang ke kalau sapu MCK tu?

teha berkata...

eh , hlg x jerawat sapu minyak tu ? kalu hilang , kite pon nk try laa.. hahaha !

Cik Nur berkata...

Minyak ni, dgn kulit muka Cik Nur, boleh je hilang jerawat tu. hehehe

Masz Sidek berkata...

minyak kapak ni memang byk guna dan mudah di bawa...
pernah kena, mata pedih sebab minyak kapak ni...tangan yg digunakan utk sapu ubat tadi digunakan utk gosok mata... terlupa tangan tadi bekas minya kapak... huhuhu...

eima-caa berkata...

ubat jerawat eh..best gak tu..

eima tak suka minyak kapak..tak tahu kenapa..sebab dia berangin kut..

pelik kan..;P

Nyue berkata...

cik nur...miss u...

cik nur da sihat..alhamdulilah

Cik Aini Lavender's berkata...

Mak aii..byk nya myk cap kapak..dh mcm teman setia lak.sy jrang guna myk ni..xdak dlm simpanan pun.eh tapi bleh guna tuk jerawat eh..dasyat lah minyak nih :)

M@W@R Q@SeH berkata...

sy plak sebotol pn xde...klu skt kpla mam ubt @ sapu balm je...

^_^ Zaza Nur Iman berkata...

dh nak baik..alhamdulillah..zaza kurng pakai myk cap kapak sbb bertambah2 pening nti..hehe

Arina Shamsul berkata...

KAMU DI TAG DEAR..JOM JOIN SEGMEN

http://wwwmarina-arina.blogspot.com/2012/02/segmen-wrfw-walkreviewfollowwin.html

dyabunga berkata...

jerawat? hilang ke jerawat tu?? nk try lh..hehe

p/s : lepas ni kalau tension, mandi jugak k..hehe

Aine Ainun berkata...

Sama sama sama...akak pun suka, kalo pening x mkn ubtpun xpe, aslkan ada minyak... tp skrg jarang guna minyak ni..

Moga sihat sepenuhya...

Hans berkata...

dah boleh jadi duta Minyak Cap Kapak dah nih
hehehehe
yups..kena mata memang pedih gila

Cik Nur berkata...

Duta..? Ohh..tidak..cuma suka pakai..xnaklah jadi duta..hikhik

betul..sy pun jrg telan ubt bila pening, cukup sapu minyak n tidur..hihih