Selasa, 14 Februari 2012

Home » » .:: Jawapan Bagi Entry Apa Yang Dapat Anda Lihat..? ::.

.:: Jawapan Bagi Entry Apa Yang Dapat Anda Lihat..? ::.



Entry ni adalah sambungan dari entry APA YANG DAPAT ANDA LIHAT..? . Dalam entry tersebut aku ada letakkan gambar seperti di bawah ni.




Ada yang yang nampak apa yang tersirat di sebalik gambar ni. Dan ada pula yang belum nampak, walaupun tahu dalam ni ada gambar kedudukan bayi dalam perut ibu.

Kalau paksa mata, memanglah susah nak nampak. Kena lihat keseluruhan gambar ni. Jangan fokus pada satu benda ye.

Pada yang belum jumpa, sebelum kalian srcoll ke bawah lagi. Apa kata, kalian tengok betul-betul. Lupakan segala stress yang melanda jiwa. 

InsyaALLAH boleh...!!!

Kalau dah jumpa atau tak jumpa-jumpa, jomlah aku tunjukkan apa yang tersirat di sebalik gambar itu.....!

-

-

-

-

-

-

-

Aku Lakarkan Supaya Nampak.


Taaraaa...!!! Nampak tak...? Ada gambar kedudukan bayi dalam perut ibu. Haaa...! Nampak kan...?

Tahniah pada yang berjaya..!! Mata kalian memang super dupper tajam..!! 

Aku waktu mula-mula tengok gambar ni, memang terkial-kial mencari jawapan. Letih minda di buatnya.

Dan, bila kita dah nampak apa yang ada dalam gambar ni, memang sukar untuk kita kembalikan pemandangan kita seperti mula-mula kita tengok gambar ni. 

Cuba punya cuba pun, masih tetap nampak bayi tu... kann..??



Kata Hati : Jom Senyum Lega, Sebab Dah Jumpa.. ^___^

.

16 ulasan:

Yana Libra berkata...

A'ahla..mula2 tadi tu xnampak pun mulut hidung mata semua tu..nampak bentuk je..hehe~~

aReLaN berkata...

sakit mata gak la mula-mula nak mencari.heheh

misz uzmy berkata...

haah laaa ajaibnya..

Nyue berkata...

yupp sokong...first2 nyue pon xnmpk ap2..ble tgk ag..yupp ad baby la..he3

nice Cik Nur..

mimi mimo mimo berkata...

jumpa jumpa jumpaaa!! eheheheeh

Lyssa Faizureen berkata...

hehe . bayi comel :) dulu pernah ada kat sekolah :)

Arina Shamsul berkata...

yea2 betul..yea..yea betul..hahaha..aku,,,,kalah budak kecik kalau dapat sesuatu..xcited sungguh..haha

Iffika | Ruslan berkata...

Haha gambar baby rupanya , merepek je bentuk love bagai haha . NICE !

Masz Sidek berkata...

yeah... sy betul teka... heheh

.........cP~ berkata...

:) Masa mula-mula tengok tak faham, apa yang nak ditengok. Bila cakap ada baby dalam perut baru nampak.

p/s: tak la rajin sangat pon. ikut mood je buat doodle ni.

dyabunga berkata...

senget pale dya cari bentuk tu..hehe..

p/s :dya pergi pakai pakej.. org tu bg chalet purnama.. tapi chalet palma tu tak salah dya satu lorong ngn chalet purnama..hehe

YaYaNsMuM berkata...

Yay!YM terus je nmpk, bila Cik Nur kata ada sumthing disebalik pic nie...Kalo Cik Nur tak ckp, mata mmg tak dpt tangkap pun sbb rilek je, tak paksa mata berkerja...huhu...
YM mmg penggemar picas yg ader banyak dimensions...hehe...sukee!

Lady Milo berkata...

tengok pic ni bila la dapat baby ni. ahahaha..

deqla manjew berkata...

yeahhh....mata sy super duper tajam, x sia2 dianugerahkan mata yg besar lg bulat...hihihi...

ecadwinkyasha berkata...

mula2 terfikir gk mulut + hidung tue..tpi bntk bdn tu xtrfkr..tgk jwpan tu baru nk thu.hahaha

dhiera berkata...

subhanallah.. hanya dari sekeping gambar~

salam perkenalan