Rabu, 29 Februari 2012

Home » » .:: Wordless Wednesday #1 ::.

.:: Wordless Wednesday #1 ::.





Kata Hati : Habis tisu dapur..!

.

17 ulasan:

Masz Sidek berkata...

hahaha... tu memang hobi mereka...
kat rumah sy... bukan setakat tisu dapur je dia rosak... tisu yg dlm kotak kat rung tamu pun dia rosakkan...

Yana Libra berkata...

ishk3 ...habis dikerjakan tisu tu..kena jentik sikit ni..hehe~ :p

Hanamiko Sakura berkata...

kucing yang nakal...nyau!!

M@W@R Q@SeH berkata...

mengamuk pe kucing ni...hehee msti tuan dia x bg mkn ni...

Cik Nur berkata...

bukan tak bagi mkn, dah terlebih bg mkn..bila perut kenyang, senang hati..inilah jadinya..nak main..!!

kadang2 paper lama pun jadi..hihih

Syahierah Ishak berkata...

awak ni kucing.
jangan main tisu tu.
membazir tau tak.
P/S : biar kita marah dia
singgah sini.
semoga hari ini hari yg Indah :)

steffany daph berkata...

besar nya badan dia. cute lagi tu. rsa nak picit je. sma lah mcm kucing sya, suka main tisu dpur. (: geram kot dgn tisu.

Lily berkata...

Wah, comelnya. Huhu, habis semua tisu dikebas xD

yad'z berkata...

ahaha.. ganaz nye kucin you~

^_^ Zaza Nur Iman berkata...

haha..nakalnya dia.. =)

Chic Na berkata...

notty nya kucing cik nur. pastu wat muka tak bersalah lak tu. haha..

dyabunga berkata...

nakal nye kucing tu..nk kena babap ni..haha

akuamir berkata...

waaaaa,,, selamaat datang ke wordless wednesday cik nur!!! ^^_

ecadwinkyasha berkata...

wahhh.da mula wordless pula..eca dah lama xbuat.dua minggu xbuat ww.busy je memanjang :(

whitecappuccino berkata...

mengamuk ke tu??

Cik Aini Lavender's berkata...

lain kali cik nur bg la kain ke,bleh si comel tu tlg lipat kan =p

Fakhrul Haiyin berkata...

nakal eh kucing uh. haha.