Sabtu, 18 Februari 2012

Home » » .:: Bayam Goreng | Cubalah ::.

.:: Bayam Goreng | Cubalah ::.

.



Alhamdulillah. DIA berikan kesempatan buat kita bersiaran secara tidak langsung di sini. Syukran YaALLAH...!!

Okeyh..! Aku sendiri tak tahu kenapa sejak akhir-akhir ni aku rajin bebeno masuk dapur. Sebelum ni bukan tak pernah masuk dapur, tapi jarang-jarang <---- buat nada dalam citer P.Ramlee tu yee..! Heeee ... ^_^

Seperti yang kalian tengok pada gambar mula-mula entry ni, Aku dah tepek, gambar bayam celup tepung. Rasanya lama dah aku tak buat bayam goreng ni. Entah kenapa semalam, terlebih rajin. Walaupun kepenatan...!!

Makan memang sedap. Nak buat pun senang. Cuma yang tak senangnya kena sentiasa berdiri depan kuali. Kalau leka hangitlah jawapnya. 

Bancuhan untuk bayam ni sama je macam BROKOLI CELUP TEPUNG  yang aku buat awal bulan hari tu.  Kalau sesiapa terlebih rajin hari pada hari ni, bolehlah cuba-cuba mengoreng bayam ni. 

Baiknya bayam goreng ni, adik aku makan macam makan kerepek je. Padahal memang tak makan sayur. Bila di goreng, laju je dia makan.  Hebatkan bayam goreng ni...! heeeeeee ^__^




Kata Hati : Satu hari nanti, aku ingat nak cuba buah SIRIH GORENG pula..Agak-agak sedap tak..? Hiiiiiiiii..


.

12 ulasan:

Yana Libra berkata...

Sirih goreng??? huhu~~~

tryla, tp saya tak nak rasa..hehe :p

akuamir berkata...

sayur goreng?? :O
pergh mau buat satu lah,,haha.. :D

Nyue berkata...

ahahhhahah....nyue suka gak bayam goreng nie..tp xpernah goreng sndiri..he3....

sirih goreng???haaaa..ting tong...

YaYaNsMuM berkata...

YM penah makan...sedappp!nyum2..YM loveee Vege!harap2 yayan pun love vege gaks, al-maklumlah budak2..huhu

aku HaniAsyira berkata...

hmmmm... camne rase dia..

:: Cik Nur :: berkata...

@Aku HaniAsyira, sedap..tak rase sayur pun.. :) rase mcm kerepek.. :)

nienaryonie berkata...

pernah rasa bayam goreng nie dari member tapi TIDAK berapa nak menyelerakan. ada cadangan lain utk buat bayam goreng nie sedap?

Miss Zue berkata...

wah2..dh jd chef ciknur kite..hikhik
good..thumb up for u

teha berkata...

rajin nyee budak nie masak ! :)

:: Cik Nur :: berkata...

Miss Zue, xlah..saje2 je mask ni..hihi

:: Cik Nur :: berkata...

Teha, saje cuba2..hihihi...xde la rjin sgt..

Adila Saidi berkata...

kalau time raya, selalu makan sbb ada nenek kat sini jual :)
mmg sedap.