Jumaat, 10 Februari 2012

Home » » .:: Lukisan Alam Di Petang Jumaat ::.

.:: Lukisan Alam Di Petang Jumaat ::.

.





Gambar di atas aku ambil dalam perjalan pulang dari tempat kerja tadi. Aku snap gambar ni sambil memandu. Kelajuan ketika itu 60km jeeee..! 

Jeee...? Haisshh...kalian di nasihatkan jangan di ikut jejak daku. Sesangat bahaya yeee..! 

Aku berani buat kalau memandu sesorang je. Kalau ada mak atau abah, jangan harap le. Kalau degil juga nanti kena leter. 

Jadi, tak nak kena leter, lebih baik jaga kelakuan. hehehe. Tapi bukan selalu aku snap gambar sambil memandu. Kekadang jeee...! Sebab aku sangat teruja dengan pemandangan di atas.

Cantikkan pemandangan di atas? Indah sungguh ciptaan DIA. Ianya cukup sempurna. Lukisan pagi dan petang jumaat ni tersangatlah indah..!

Klik Lukisan Alam Di Pagi Jumaat untuk lihat keindahanNYA. ^__^


Kata Hati : Ikut hati nak je berhenti tepi jalan raya tadi. Tapi keadaan tak mengizinkan..huhu

.

13 ulasan:

Lyssa Faizureen berkata...

Waahh .keindahan alam ! Cantik nya :D

nia marlissa berkata...

fotogenik btul awan tuh :D

KizZ berkata...

WAh terror seyh...tengah drive pun dapat amek gambar cantik camgini..

:: Cik Nur :: berkata...

Lyssa...Cantikkan. Sangat sempurna..

:: Cik Nur :: berkata...

Nia..cantikkan..semula jadi begitu..5 minit lepas tu dia berubah kedudukan...

:: Cik Nur :: berkata...

kizz, dah terbiasa..tapi ptg td alhamdulillah, sekali snap je dah ok...

Nasri berkata...

Allah maha bsar...indahnya

Mak Usu berkata...

Subhanallah...Cantiknya. Sesuungguhnya itu ciptaanNYA..

p/s: Mak Usu jenguk Cik Nur..

:: Cik Nur :: berkata...

Mak Usu, CiptaanNYA, sungguh sempurna.. :)

.........cP~ berkata...

Hati-hati semasa memandu ye..

:: Cik Nur :: berkata...

CP, insyaALLAH..akan sentiasa berhati2.. :)

whitecappuccino berkata...

memang cantik pemandangan ni..subhanallah

Bunda Hasni berkata...

foto yang indah,..penampakan ciptaan Allah