Isnin, 13 Februari 2012

Home » » .:: Jangan Sengetkan Kepala Kalian. Tapi Kita Sengetkan Kepala Tuan Empunya Moto ::.

.:: Jangan Sengetkan Kepala Kalian. Tapi Kita Sengetkan Kepala Tuan Empunya Moto ::.

.





Haaaa...Hamikk..! Tajuk entry panjang berjela-jelaaaaaa..!!

Tolong ye sekalian semua, Jangan sengetkan kepala anda. Tapi kita ramai-ramai sengatkan kepala tuan empunya moto ni nak...? 

Eh..suka-suki je aku nek sengetkan kepala orang.

APA SEBABNYA?

Tengok gambar di atas. Aku ambil waktu aku otw nak ke tempat kerja pagi tadi. 

Tersenget kepala aku tenung sticker '' tu. Rupanya kedudukan sticker tu salah posisi. 

Hampeh punya tuan moto, langsung tak peka dengan kesalahan yang dia dah lakukan.

Kompom...! kalau kena tahan dengan JPJ atau POLIS, mesti dapat surat cinta berbayar. 

Haissshhh...Macam-macam..! Heloooo Encik baju pink...Akaii ada takk?

Sebelum Nak sengetkan dia, jum KLIK SINI  dulu. ^__^



Kata Hati : Kalau tunggang moto mahal, bila kesilapan kecil macam ni, terus jadi buruk...!

.

13 ulasan:

eima-caa berkata...

wohooo....

nsb baik dh bgtau jgn sengetkan kepala...

hahahahahaa...

Cik Aini Lavender's berkata...

haha..dia sengaja nk bg kita senget kot tgk dia..walhal dia yg senget.hahaha

Nyue berkata...

ahahahahah...tuan mtr 2 sgaja kot..style..ahaha

Arina Shamsul berkata...

ihik..dia nak cepat agaknya tu,ke dia senget?ke dia sengaja,ke salah beli..hahaha..hapa2 je la janji senget tetap senget..hahaha.

~ FaRaH izzAtY ~ berkata...

haha xD
style baru kot pasang terbalik xp

Yana Libra berkata...

hehe..nasib baik dah bg amaran awl2...hehe :p

Hans berkata...

hahahahaha
dia saja2 buat ker atau dia tak perasan?
adess
kena saman memang naya jer jawabnya

P/S : Nak Minta Tolong Bantu Hans Menang iPad 2

http://hanspunyablog.blogspot.com/2012/02/pusingan-akhir-contest-gadget-impian.html

Adila Saidi berkata...

hahaha pakai je baju jambu, tapi akai takde. entah entah dia tak perasan kot sticker tuh senget. haha

dyabunga berkata...

senget pale dya..haha

teha berkata...

hahaha ! die nak cpt sngt kot smpi xsdr L tu tersenget..

Lady Milo berkata...

dia kena masuk tadika tu.

:: Cik Nur :: berkata...

rasanya dia ni main tampal je...mgkin kdudukan dia time nak tmpal sticker ni xbtul..sbb tu boleh jadi cm ni..hahahah...

Ca Cik Duyung berkata...

dia tampal sambil baring kot masa tu..hehe...